Mgr. Lada Jelínková (herecká výchova)

V letech 1993-1994 byla elévkou uměleckého souboru Městského divadla ve Zlíně. V roce 1998 absolvovala Divadelní fakultu JAMU v Brně a debutovala v hlavní roli filmu Karla Kachyni Hanele. Téhož roku se stala členkou uměleckého souboru Divadla F. X. Šaldy v Liberci, kde působila do roku 2001. Od roku 2001 je členkou uměleckého souboru Činoherního klubu o. p. s. v Praze, od roku 2012 působí též jako hostující herečka v Dejvickém divadle. V letech 2009-2011 hostovala v Národním divadle v inscenaci Kupec benátský. Jako moderátorka působí od roku 1999 až doposud. Moderuje kulturní a charitativní akce pro Senát ČR, Fond ohrožených dětí, MČ Praha 9, IKEM, Roche a další společnosti, v letech 2006-2008 se jako moderátorka a spoluautorka scénáře podílela na zpravodajském pořadu ČT Čétéčko. Pedagožkou na VOŠH je od roku 2013.

MgA. Martin Vokoun (herecká výchova, režie)

V roce 2008 dokončil studium oboru činoherní režie na pražské DAMU, mezi lety 2005 a 2006 se věnoval divadelní produkci v A studiu Rubín, Praha. Od roku 2008 je členem Odborné rady NIPOS - ARTAMA. Od roku 2008 do roku 2012 byl režisérem činohry v divadle J.K. Tyla v Plzni a od roku 2010 do roku 2012 členem odborné poroty cen Thálie v oblasti činohry. Roku 2013 nastoupil jako pedagog Vyšší odborné školy herecké v Praze a od 1.1.2020 je umělecký šéf Městského divadla Kladno.

MgA. Tomáš Petřík (herecká výchova, režie)

Po absolvování DAMU (1992) se stal členem smíchovského Divadla Labyrint, kde hrál do roku 1998. Hrál Oresta v Eurípidově tetralogii Pokořitelé Tróje, hlavní postavy Shakespearových her Perikles nebo Romeo a Julie, básníka Jeana-Arthura Rimbauda v Hamptonově Úplném zatmění. Zajímavě ztvárnil i role na jiných scénách: terorista Ralph v Poliakoffově hře Těsný město (Divadlo v Řeznické), Treplev v Čechovově Rackovi (Divadlo Bez zábradlí). V činohře Národního divadla byl obsazen v melodramatu Zdeňka Fibicha a Jaroslava Vrchlického Hippodamie a ztvárnil opět Oresta v Aischylově Oresteie. Další rolí byla postava Maxe v Šamberkově Éře Kubánkově. Z dalších rolí v činohře ND: Don Pedro (Mnoho povyku pro nic) a Solinus (Komedie omylů), Vodník Michal (Lucerna), Merkucio (Romeo a Julie). Tomáš Petřík hraje též v Divadle Na Jezerce, kde v režii Jana Hrušínského ztvárnil postavu Orsina (Večer Tříkrálový). Jako pedagog herectví spolupracuje s VOŠH od roku 2006.

doc. Mgr. Aleš Bergman, Ph.D. (herecká výchova, režie, teorie divadla)

V roce l990 absolvoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, studijní kombinaci estetika - divadelní, filmová a televizní věda. Pracoval jako dramaturg a lektor dramaturgie (HaDivadlo), režisér (Městské divadlo Zlín, Městské divadlo Brno, Divadlo ABC v Praze a další divadla). Pedagogem JAMU nejprve externě, od roku 1994 učil na škole v rámci svého doktorského studia (předměty herecká tvorba, herecká interpretace textu, voiceband). Od roku 1997 interním pedagogem, vyučoval hereckou tvorbu, teorii a metody herecké tvorby, teoretickou a praktickou dramaturgii. Od roku 2002 vede jeden z ateliérů herecké tvorby. Od roku 2009 je docentem v oboru dramatická umění. Pedagogem VOŠH je od roku 2010.

doc. MgA. Karel Kříž (herecká výchova, režie)

Karel Kříž patří ve své generaci vedle Ivana Rajmonta, Petera Scherhaufera a o něco mladšího Miroslava Krobota k osobnostem, které výrazně ovlivňovaly tvář českého divadla od konce šedesátých let minulého století. V letech 1962-67 vystudoval režii na pražské DAMU. V roce 1967 přijal nabídku angažmá v libereckém Divadle F. X. Šaldy, kde se sešel s týmem celoživotních spolupracovníků, mezi něž patří i scénograf Jaroslav Malina. Karel Kříž tíhl k divadlu syntetickému a metaforickému, v němž hrála výraznou roli hudba. Uveďme např. Brechtovu Matku Kuráž s hudbou Paula Dessaua, Lorcovu hru Dům Bernardy Alby, Hofmannsthalova Neúplatného, Gozziho Krále jelenem, adaptaci Calvinovy novely Baron ve větvích a mnoho dalších. Počátkem 80. let přijal angažmá v Městských divadlech pražských, kde vytvořil mj. pozoruhodnou inscenaci Shafferova Amadea (na repertoáru byla více než 5 let), kompozici z Ruzantových textů Co řekl Ruzante, Giraudouxovu Bláznivou ze Chaillot, Krvavou svatbu F. Garcíi Lorky a zejména pak Shakespearův Sen noci svatojánské. Později přešel do tehdejšího Realistického divadla, kde se r. 1991 stal ředitelem nově otevřeného a nově pojmenovaného divadla Labyrint. Inscenací roku 1991 byla kritikou označena Travestie Toma Stopparda, ojedinělým tvůrčím činem byl velkorysý antický projekt Euripidovy tetralogie Pokořitelé Troje. Celistvou linii v Křížově práci tvoří William Shakespeare, z jehož her uvedl více než desítku. Hostoval v Národním divadle v Praze (Shakespeare: Marná lásky snaha, Strindberg: Slečna Julie, Harold Pinter: Milenec/...a v prach se obrátíš, Tom Murphy: Bailegangaire), v brněnském Národním divadle, Plzni, Pardubicích, Jihlavě aj. Pod jeho režijní taktovkou vznikla na prknech Pidivadla - stálé scény VOŠH například tato představení: Zlatovláska, Shakespeariáda aneb jak třásti hruškou.

Jaromíra Mílová (herecká výchova)

Herectví studovala na ostravské konzervatoři a již tehdy se pak objevila ve filmu Báječní muži s klikou (1978), další dívčí roli ztvárnila ve snímku Housata (1979) o problémech dospívající mládeže. Současně se objevila v seriálu Přátelé zeleného údolí (1980), který vznikl v ostravském studiu. Jako host vystupovala také v HaDivadle, které tehdy působilo v Prostějově. Hlavní roli gymnazistky Bláži hrála v komedii Hon na kočku (1979). Po absolvování konzervatoře získala Jaromíra Mílová profesionální angažmá v Západočeském divadle v Chebu (1982-1986), kde našla uplatnění v titulních rolích (Romeo a Julie, Radúz a Mahulena). Velkou pozornost jí přinesl seriál Třetí patro (1985). Jednu divadelní sezónu strávila v Činoherním studiu v Ústí nad Labem (1986-1987), zázemí pak našla v Divadle v Mostě (1987-1994). Na této scéně znovu hrála velké role (Pohádka máje, Amadeus, Jak se vám líbí). Svým výkonem zaujala režiséra Jana Kačera, který ji v polovině 90. let přivedl do Prahy - od roku 1994 je Jaromíra Mílová členkou činohry Národního divadla. Velkou příležitost dostala v titulní roli Maryši, která se v letech 1999-2004 dočkala bezmála devadesáti repríz. Jaromíra Mílová hrála také ve hře Babička, nebo v oceněném představení Srpen v zemi indiánů. Další roli ztvárnila v oceněném dramatu Zapomenuté světlo (1996), vedlejší role pak například ve filmech Bolero (2004) nebo Kráska v nesnázích (2006).

Miroslav Dvořák, DiS. (herecká výchova, hlasová výchova, jevištní řeč)

Miroslav Dvořák je český herec, moderátor a zpěvák. V minulosti působil v Horáckém divadle v Jihlavě a v divadle v Mostě. Hostoval v divadle Pod Palmovkou a ND v Praze. Nyní je na volné noze. Široké veřejnosti je znám z televizního seriálu Ordinace v růžové zahradě 2, kde ztvárnil roli bezcitného lichváře Rudovského. Natočil několik nezávislých filmů. Kromě činoherního hraní se také věnuje opernímu a operetnímu zpěvu. Mimo jiné koncertuje se sólistkou Hudebního divadla Karlín Gallou Macků a Karlem Bláhou, dlouholetým sólistou karlínské scény. Věnuje se recitační činnosti a divadlu jednoho herce za které získal řadu ocenění. Miroslav Dvořák působí jako pedagog na Mezinárodní konzervatoři a na VOŠ herecké v Praze. V agentuře AHA působí jako lektor rétoriky.

Mgr. Libuše Králová (taneční techniky)

Je absolventkou taneční konzervatoře v Praze, a Hudební fakulty AMU v Praze v oboru choreografie. Je držitelkou EUROPEAN PRIZE OF BALLET (Brusel 16.3.2000), Ceny TVEL za unikátní provedení baletu Labutí jezero na otáčivém jevišti v Českém Krumlově a ceny Literárního fondu za titulní roli v baletu Rodina Ščedrina "Anna Kareninová". Dále získala Hoffbauerovu cenu za choreografii a vytvořeni titulní role baletu Lady Macbeth a další Hoffbauerovu cenu za choreografii baletu Pierot. Je držitelkou Čestného uznání uděleného Tanečním sdružením za tvořivou práci se souborem baletu Jihočeského divadla a Ceny Tanečního sdružení za celosouborový výkon a choreografii pro soubor baletu Jihočeského divadla za inscenaci Marná opatrnost. Libuše Králová působila v Národním Moravskoslezském divadle jako šéf baletu a choreograf, dále v divadle J.K.Tyla v Plzni jako sólistka baletu a choreograf, v Národním divadle Moravskoslezském v Ostravě jako šéf baletu a choreograf a v Jihočeském divadle jako šéf baletu. Její činnost se ale neomezovala pouze na tuzemské scény, jako choreograf se uplatnila i v zahraničí - Státní soubor písní a tanců- Slovanské tance, Bregenz, Rakousko, Prodaná nevěsta- choreografie, Plauen, Německo. Ve filmu Tělo Diany v česko-francouzské kooprodukci si zahrála roli tanečnice Patricie společně s Baletem Pavla šmoka. Spolupracovala také s významnými režiséry jako jsou Jiří Menzel, Zdeněk Troška, Jan Kačer a další. Jako pedagog spolupracuje s VOŠH téměř od jejího zrodu.

MgA. Marta Hrachovinová (umělecký přednes, hlasová výchova)

Po studiu na gymnáziu absolvovala obor herectví na pražské DAMU. Během studia hostovala v Národním divadle a Divadle Jiřího Wolkera, kde poté působila v angažmá až do jeho zániku v roce 199 a vytvořila zde mnoho rolí (např. Dorotku v Tylově Strakonickém dudákovi či Tornado Lou v adaptaci hry Limonádový Joe. Účinkovala v několika filmech a televizních inscenacích, od 90. let často v zahraničních, které byly natáčeny v ČR. Od studijních let se věnuje uměleckému přednesu a několikrát se stala laureátkou soutěže Neumannovy Poděbrady. Po studiu působila na pražské DAMU jako odborný asistent uměleckého přednesu. V 80. letech se se svým prvním manželem podílela na vedení literárně dramatického souboru Recitační studio Šrámkova domu. Sama se uměleckým přednesem aktivně zabývá jako interpret i jako režisér (mj. na scéně VOŠH v Pidivadle - Pohádky naší babičky aj.). Trvale se podílí na interpretaci melodramů v rámci Festivalu koncertního melodramu Praha. Aktivně se podílí na organizaci Mezinárodní soutěže Zdeňka Fibicha v interpretaci melodramů od jejího vzniku v roce 1999. V současnosti působí jako místopředsedkyně Společnosti Zdeňka Fibicha a zapracovává se do funkce ředitelky soutěže. Od ledna 2004 působí také v předsednictvu sdružení příznivců mluveného slova Slovo a hlas, jehož předsedou byl její druhý manžel Vladimír Justl. Sdružení má v programu mj. pořádání seminářů, besed a pracovních setkání, vydávání publikací (např. sborník Živé slovo), spolupořádání Poděbradských dnů poezie a chebských bienále Divadla jednoho herce. S VOŠH spolupracuje již 16 let.

Eva Hodinová (hlasová výchova)

Vystudovala herectví na pražské konzervatoři. Byla v angažmá v Divadle za Branou II. u Otomara Krejči, hostovala například v Divadle Na zábradlí, Realistickém divadle, Divadle v Řeznické nebo v Divadle E. F. Buriana. Na VOŠH vyučuje hlasovou výchovu. S Janem Hartlem vyučovala na VOŠH také hlavní obor, tedy hereckou výchovu. Na VOŠH působí již patnáct let.

Mgr. Květoslava Plachetková (základy pedagogiky, psychologie, základy loutkoherectví, školní psycholožka a výchovná poradkyně)

Po absolutoriu vystudovala na FFUK v Praze obor pedagogika - psychologie. Od 1960 do 1974 členka Dismanova rozhlasového dětského souboru - účinkování v různých rozhlasových pořadech, pohádkách, hrách.Od roku 1974 dosud členka Divadla Spejbla a Hurvínka jako loutkoherečka (rozmanité vodičské i mluvičské role, od roku 1982 se věnuje zejména vodění Máničky). Spolupráce s rozhlasem (večerníčky), Supraphonem (nahrávky her S+H), televizí (večerníčky a další pořady). Ve VOŠH spolupracovala na hrách Legenda o svatém Václavovi, Komedie vánoční (3x), Cesta k Betlému. Podílela se na loutkových inscenacích Karkulka, Strašidýlka atd. Jako pedagožka a školní psycholožka spolupracuje s VOŠH od roku 2009.

MgA. Jiří Hajdyla (herecká výchova, režie)

Narodil se v Ostravě do početné herecké rodiny. Vystudoval Katedru alternativního a loutkového divadla DAMU pod vedením Josefa Krofty a Ondřeje Pavelky. Po škole byl angažován Vladimírem Morávkem v divadle Husa na provázku v Brně. Po pěti letech divadlo opustil a po roce na volné noze zakotvil v září 2013 v Divadle Lampion. Kromě herectví se věnuje také světelnému designu a divadelní režii. S VOŠH spolupracuje od roku 2016.

Ivo Sedláček (iluzivní divadlo)

Narodil se v Ostravě. V průběhu studií na konzervatoři nastudoval tři inscenace v Těšínském Divadle. Hostoval jako hudebník v Aréně, v Národním divadle Moravskoslezském ztvárnil roli Jakova v Rackovi. Hraje na bicí nástroje (v roce 2005 získal první cenu v celostátním kole hry na multipercussion), klavír, kytaru, tahací harmoniku. V rámci Festivalu divadel Moravy a Slezska dostal cenu pro mladého talenta. 



David Schneider (moderování)

První zkušenosti s filmem získal už jako osmiletý, jeho spolupráce s filmem, divadlem a televizí poté pokračovala a proto se rozhodl pro studium hudebně-dramatického oddělení pražské Státní konzervatoře. Po absolutoriu získal první profesionální angažmá v Západočeském divadle v Chebu. V letech 1984-1995 byl členem Divadla Jiřího Wolkera v Praze, spolupracoval s Originálním hudebním divadlem Praha, po zániku Divadla Jiřího Wolkera zůstal bez stálého angažmá, ale jako host spolupracoval s Pohádkovým divadlem Julie Jurištové, Divadlem Skelet Pavla Trávníčka a s Divadlem U hasičů. V poslední době v jeho aktivitách převažuje práce pro rozhlas, denně účinkuje v Českém rozhlase, na jehož programech se uplatňuje i autorsky. Spolupracuje také s agenturou AMI Communications na mediálním tréninku.

Milena Soukupová (hudební a pěvecká příprava)

Vystudovala profesiální zpěv u prof. V.Ottové, J. Rohana. Hereckému studiu se věnovala u profesorky z DAMU, V. Jelínkové. V hudební oblasti je jednou z předních zpěvaček country a Latinské Ameriky. /skupiny Newyjou, Pony Expres, Kučerovci./ Pro Českou televizi s Pavlem Zedníčkem natočla několik pořadů "Dámy na slovíčko, Ranč U Zerlené podkovy aj.V divadle J. Jurištové účinkovala v řadě dětských muzikálů pod taktovkou D. Bartůňkové / Tři čarodějnice, dobrodružství Hastrmana Tatrmana, Čertovský Mariáš aj./ Je stálou členkou Metropolitního divadla Praha. 

Mgr. Marcela Magdová, Ph.D. (dějiny divadla, interpretační a diplomový seminář)

Vystudovala divadelní vědu a historii na FF UK. Doktorát získala na pražské DAMU. Zabývá se ruským divadlem a dramatem, z ruštiny přeložila několik současných her. Věnuje se divadelní publicistice a kritice. Spolupracuje s Divadelními novinami, časopisem A2, Taneční Zónou a dalšími médii. Působí na ZČU v Plzni a externě na KTK DAMU. S VOŠH spolupracuje od roku 2013.

MgA. Roman Meluzín (herecká výchova)

Režii vystudoval na pražské DAMU u Evžena Sokolovského. Prošel divadly v Příbrami, Olomouci, Českých Budějovicích a Liberci. V roce 1999 zakotvil v Divadle J. K. Tyla v Plzni, kde v letech 2000-2016 působil jako šéf souboru muzikálu. Během těchto let proměnil archaický operetní ansámbl v moderní muzikálový soubor. Z jeho inscenací jmenujme například Mechanický pomeranč, Juno a Avos, Ferdinanda, Jeptišky, My Fair Lady, Gypsy, Nine, Footloose, Spamalot, Polibek pavoučí ženy, Evitu, Producenty, Kočky, Děj se co děj nebo Bonnie a Clyde. Úspěšné byly i jeho inscenace muzikálů Kabaret, Chicago a Probuzení jara, jež vynesly Ceny Thálie pro Danielu Šinkorovou, Zuzanu Krištofovou a Karolinu Gudasovou. Aktivní je i na poli dětských televizních pořadů a filmů. 

Eva Hacurová (herecká výchova)

Narodila se v Prostějově. V roce 2016 absolvovala DAMU a v roce 2017 získala Cenu divadelní kritiky v kategorii Talent roku. 

MgA. Josef Kačmarčík (herecká výchova)

Po maturitě na gymnáziu byl přijat na katedru činoherního divadla pražské DAMU do ročníku Jana Buriana a svá studia režie završil absolventskou inscenací Povídky z Vídeňského lesa, jež měla premiéru loni na podzim.

Režíroval řadu inscenovaných čtení (v rámci studentského festivalu Zlomvaz, ve Východočeském divadle Pardubice, pro Divadlo LETÍ či ve Vile Štvanice), na jaře měla premiéru jeho inscenace Tlustý prase v Městském divadle Kladno. Spolupracuje také s pražským nezávislým divadelním souborem Crossroads (inscenace Perseidy a Defender).

Bc. Michaela Jadrná (moderování, rétorika)

Vystudovala herectví a moderování, ale také pedagogiku a psychologii. Od roku 1998 působila v médiích. S divadlem začínala ve varnsdorfském divadelním spolku "Doteky". V roce 1999 nastoupila do Uměleckého Sdružení Bohém Liberec, které je zaměřeno převážně na šerm a historické akce. Profesionálně se moderování začala věnovat v roce 1998, kdy působila jako regionální zpravodajka TV Prima. Později přešla do nově otevřené liberecké pobočky Rádia Černá Hora, také působila na rádiích Kiss Delta, Jizera, SeeJay Rádio, TIP Rádio a spolupracovala s Českým rozhlasem 3.


Lucie Kožinová (hlasová výchova)

Známá především z dabingu, kterému se věnuje již od začátku své kariéry, jedna z prvních velkých rolí byla Rochelle Redfield alias Johanna ve francouzském seriálu Helena a její chlapci. Slyšet jsme ji mohli také v hlavní ženské roli ve filmu Klub vyděračů či jako vyšetřovatelku Katju Hansenovou v německém seriálu Lenssen & spol. Namluvila také hned několik kreslených postaviček, mimo jiné i fenku Perditu v animovaných 101 dalmatinech a indiánku Nakomu v pohádce Pocahontas. Ve filmu Dr. Dolittle 2 si dokonce nadabovala mluvící medvědici Avu. 

MgA. Markéta Böhmová (hudební a pěvecká příprava)

Během svého studia na Pedagogické fakultě MU v Brně několikrát úspěšně reprezentovala školu na pěveckých soutěžích a v roce 2014 pokračovala ve svém studiu i v zahraničí na státním konzervatoriu v italském Campobassu pod vedením profesorky Aldy Caiello. V témže roce se zúčastnilaMezinárodní pěvecké soutěže Antonína Dvořáka v Karlových Varech, kde obdržela dvě zvláštní ceny za interpretaci. 

MgA. Karel Kratochvíl (herectví s loutkou)

Je odchovancem Dismanova rozhlasového dětského souboru, kde se pod křídly manželů Fleglových věnoval prvním dramatickým pokusům. V této zálibě pokračoval i na pražské DAMU, studium loutkoherectví dokončil v ateliéru Ivana Rajmonta a Jana Borny v roce 2009. V témže roce začal spolupracovat s divadlem Minor. Mezi lety 2012 a 2016 působil jako moderátor a redaktor Českého rozhlasu Vltava. V současné době se věnuje televiznímu umění v rámci dětského kanálu ČT a podpoře začínajících divadelníků ve Studiu Damúza. 

DiS. Denisa Laňková (taneční techniky)

Tanec jí provází už od sedmi let, tehdy začala navštěvovat základy baletu. Po dvou letech na základní umělecké škole, díky kamarádce přešla na hip-hop a street dance. V těchto stylech se opravdu našla. Hip-hop, street dance a mtv dance jsou styly, kterým se posledních čtrnáct let věnuje opravdu naplno. Po přestěhování do Prahy v roce 2011 si našla vlastní taneční skupinu - Oh My Girls. Díky vítězství na celosvětové soutěži KPOP World festival v Jižní Koreji, kde jsme s děvčaty vyhrály nejvyšší možnou cenu Grand prize v kategorii performance, se moje taneční kateriéra začala velice rychle posouvat. Od té doby jsem začala dostávat nabídky všelijakých tanečních workshopů pro mládež i děti. Učení miluji a vím že je to aktivita, které se nevzdám a budu v ní pokračovat co nejdéle to jen půjde.

David Czesany (herecká výchova)

Vystudoval gymnázium a z vlastní vůle nedokončil studium režie na pražské DAMU. Režírovat i hrát divadlo začal v sedmnácti letech v amatérských souborech: Divadlo pod katedrou, Milé divadlo, Protoč a A studio-Rubín. V letech 1991-95 byl režisérem a uměleckým šéfem již profesionálně fungujícího A studia-Rubín. Zde režíroval např. inscenace: Hodina lásky, Slavík k večeři a Dvě noci s dívkou od Josefa Topola, Blázen a jeptiška od Witkiewicze, Strindbergovu Slečnu Julii aj. ■ V roce 1995 nastoupil do Činoherního studia v Ústí nad Labem jako režisér, kde se v roce 1997 stal uměleckým šéfem. Tuto funkci vykonával do léta 2004. Za rok 2000 získal společně se souborem prestižní cenu kritiků Divadlo roku - Nadace Alfréda Radoka.

Marta Fadljevičová (hudební a pěvecká příprava)

Sopranistka Marta Fadljevičová se od dětství věnovala hře na klavír, zpívala v Kühnově dětském sboru a ve 12 letech začala studovat sólový zpěv na ZUŠ. V roce 1997 absolvovala Pražskou konzervatoř u prof. Antonie Denygrové, dále se zdokonalovala na bratislavské VŠMU pod vedením prof. Vlasty Hudecové. Od roku 1994 se zaměřuje převážně na renesanční a barokní hudbu a spolupracuje s ansámbly, které se specializují na autentickou interpretaci staré hudby. V roce 2000 absolvovala koncertní turné ve Španělsku se souborem Trio Cantabile. Realizovala řadu jak koncertních, tak i hudebně dramatických vystoupení se soubory Musica Florea, Capella Regia Musicalis, Ensemble Inégal, Hipocondria ensemble, Collegium Marianum a Collegium 1704. Rovněž bohatá je její účast na nahrávkách pro domácí i zahraniční gramofonové společnosti. Plodná je i její spolupráce s Vysokoškolským uměleckým souborem. 

MgA. Libor Stach (herecká výchova)

Po Obchodní akademii Libor Stach (narozen 1991) absolvoval brněnskou JAMU v Ateliéru činoherního herectví u prof. Ivo Krobota a semestrální stáž na VŠMU v Bratislavě, kde studoval v ročníku prof. Emílie Vášáryové. Poté krátce působil v Západočeském divadle v Chebu. Příležitostně vede workshopy, účinkuje v různých nezávislých projektech, v nichž vystupuje také v roli dramaturga - režiséra. Od června 2016 ztvárňuje jednu z hlavních postav (MUDr. Adam Svoboda) v seriálu Ordinace v růžové zahradě 2.

Kamila Špráchalová (hlasová výchova)

Vystudovala hudebně-dramatické oddělení Státní konzervatoře v Praze, kde získala titul DiS. Během studia hostovala v Divadle na Vinohradech. Po absolvování a krátkém působení v Divadle Na Starém Městě získala angažmá v Divadle ABC, z angažmá odešla roku 2009.[1] Také hraje v Divadle Palace. Na přelomu 80. a 90. začala spolupracovat s televizí a od té doby se objevuje ve velkých i malých rolích. Zahrála si ve filmech, pohádkách, seriálech a také v dobové scéně v televizním pořadu O poklad Anežky České. Hrála v seriálu Pojišťovna štěstí, kde si zahrála Kateřina Smutnou-Povolnou, a od roku 2010 hraje Kateřinu Průchovou v seriálu Cesty domů.

Od počátku 90. let spolupracuje s dabingem. Jejím hlasem mluví herečky Cameron Diaz, Rachel Weisz, Nicole Kidman, Linda Kozlowski a mnoho dalších.[1]

MgA. Martin Vacula (hudební a pěvecká příprava)

Po vystudování gymnázia a dvouletém studiu zpěvu na ZUŠ Václava Kálika v Opavě u Mgr. Věry Smolkové v roce 2005 absolvoval obor zpěv na Institutu pro umělecká studia Ostravské univerzity ve třídě Mgr. Michaela Kozelského. V letech 2003-2008 se ve svém oboru vzdělával dále soukromě u barytonisty Václava Zítka. Již během studií externě spolupracoval s operním sborem Národního divadla moravskoslezského v Ostravě (1998-2002). V roce 2003 se stal členem operního sboru Národního divadla v Praze a od roku 2007 do dubna 2013 působil v Pražském filharmonickém sboru. V současné době pravidelně spolupracuje se soubory Collegium 1704, Ensemble Inégal, Czech Ensemble Baroque, Hipocondria Ensemble, Collegium Marianum, Capella Mariana, Ensemble Damian, Musica Aeterna, Czech Ensemble Baroque Quintet a je zakládajícím členem komorního sboru Martinů Voices.

doc. MgA. Adam Halaš (jevištní pohyb)

BcA. Eva Urbanová (jevištní pohyb)

Petr Endl (scénický boj)

Mgr. Petr Pachl (akrobacie)

Mgr. Jana Paterová (současná divadelní praxe, dějiny divadla)

BcA. Nika Nováková (tvořivá dramatika)

Mgr. Kateřina Burgetová (základy estetiky, autorský seminář a stylistika)

Mgr. Iveta Rálková (umělecký přednes)

MgA. Tomáš Kočan (hudební a pěvecká příprava) 

MgA. Tomáš Kočan (hudební a pěvecká příprava) 

Mgr. Jana Nováková (hudební a pěvecká příprava)

Richard Maška (základy technologie loutky)

Mgr. Kateřina Hanušová (ortoepie)

Ing. Lucie Farmačková (základy ekonomie)

Mgr. Kateřina Charvátová (němčina)

Mgr. Martina Fischerová (angličtina)

Ing. Lucie Farmačková (základy ekonomie)

PhDr. Jiří Hejduk (psychologie, základy pedagogiky, diplomový seminář, angličtina)